zondag 6 mei 2012

Besteld: Patchshopgirl.nl

Hee lieve lezers,

Vorige week heb ik een aantal dingen besteld bij Patchshopgirl. Dit is een hele leuke webshop waar je feestartikelen in een bepaald thema kunt bestellen. Van slingers tot cupcakeversieringen.
Ik was al heel lang op zoek naar de uitstekers die gebruikt worden voor de mjamtaart moederdagtaart. Op het forum van deleukstetaarten werd ik getipt over de uitstekers bij deze leuke webshop. Ook wilde ik graag de cijferuitstekers. Helaas voor mijn portemonnee (grapje) en gelukkig voor mij vond ik ook nog een aantal andere leuke uitstekers. kijk je met me mee?




De letter uitstekers waren €8,50
De cijfer uitstekers waren €7,95
De cupcake uitsteker was €1,99 (ik zie net dat er op de site een andere foto staat)
Het fleur de lis uitstekertje was €2,25


De foto's zijn wat onduidelijk aangezien ik ze gemaakt heb met mijn blackberry en ze vanaf daar op twitter heb geplaatst en vanaf daar heb gekopieërd. Ik had geen zin om  mijn camera op te laden en betere foto's te maken, bewerken en opslaan. Sorry hiervoor!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten