dinsdag 19 maart 2013

Update: sorry

Het is jullie waarschijnlijk al wel opgevallen maar ik heb al een flinke tijd niets online geplaatst.
Sinds 1 september ben ik verhuisd (op mezelf, kamer) naar Groningen  Ik woon hier nu een tijdje en voel me veel beter dan voorheen. Helaas heb ik alleen een combi-magnetron, en niet een keuken waarin ik flink kan bakken om jullie dingen te laten zien. Grote taarten maken wordt ook knap lastig hier, en op bestelling wil al helemaal niet. Een tijdelijke stop dus. Wel heb ik in tussentijd door mijn opleiding een prijs gewonnen, namelijk een beker voor de derde van het noorden in de categorie banketbakker niveau 2. Hier ben ik super trots op natuurlijk! Derde van de 52 deelnemers in mijn categorie. Ik kreeg 77 punten op mijn gemaakte producten. De eerste prijs kreeg 79.
ik ben bijna klaar met de opleiding banketbakker niveau 2. Voorzichtig ben ik op zoek naar een grotere woonruimte waar ik een echt eigen keukentje heb en een aparte woon en slaapruimte zodat ik mij meer kan ontwikkelen voor de toekomst. Ik wil namelijk mijn eigen bakkerijtje/cafeetje hier in Groningen beginnen. dat lukt natuurlijk niet zomaar, dus ga ik eerst vanuit huis freelancen.
Ik ga proberen om meer dingen online te plaatsen van wat ik maak, want ook op school maak ik ontzettend veel leuke en lekkere dingen.


Dit zijn mijn wedstrijdproducten. tiramisugebakjes en koffie chocoladekoekjes.
Ik hoop snel weer wat meer artikelen online te plaatsen voor jullie.
Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten