donderdag 22 maart 2012

12cm boltaartjes chique roze en piraatje

Hallo,
Afgelopen weekend was ik alleen thuis en hoefde ik niet te werken, heerlijk!
Vrijdagavond ben ik naar de supermarkt gegaan om wat benodigdheden voor kapsel/biscuitbeslag te halen zodat ik zaterdags lekker lui kon doen 's morgens. Zaterdagochtend ben ik eerst gaan ontbijten waarna ik het recept voor een mooi traditioneel biscuitbeslag ben gaan zoeken op het forum van deleukstetaarten, aangezien het recept welke op de site die wij voor school gebruiken staat, niet echt een fijn/lekker recept is.
Ik kwam uit op een simpel en mooi receptje welke ik binnenkort nog met jullie zal delen.
Hiervan heb ik in alle bakvormen (behalve de springvormen) van mijn afgelopen shoplog een kapsel gebakken. Ik ben er erg tevreden over!
Hieronder twee foto's van de 12cm blanda boltaartjes die ik heb gevuld en gedecoreerd om jullie een beetje een impressie van mijn werk te kunnen geven. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden, en zou graag een reactie willen ontvangen.



Als jullie een stap voor stap tutorial zouden willen zien van een van deze taartjes of heb je een ander taartje gezien op internet waarvan je graag een tutorial wilt, dan hoor ik het graag.

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten