woensdag 21 maart 2012

Geshopt: Ikea&xenos

Hallo Lieverds,
Ik ben vorige week na school naar de Ikea geweest. Een stukje met de bus en toen nog een best stuk lopen was niet zo fijn met mijn tas en koffer, maar kon deze daarna lekker in een karretje gooien. Eigenlijk was ik alleen naar de ikea gekomen voor de Blanda serveerschalen te gebruiken als boltaartjes bakvorm (zie hier). heb wel war meer gekocht maar gelukkig heb ik niet heel veel geld uitgegeven. Ik had een weekje eerder ook al 2 leuke kleine springvormen gekocht bij de xenos.






Ikea:
1. Pröjs onderlegger (kantoorafdeling) echt een geweldige grote gladde uitrolmat €4,95
2. Idealisk garde en klopper €1,49
3. Sockerkaka siliconen bakvorm hart €4,99
4. Tolsby lijst dubbelzijdig (ideaal als menukaart voor het bakkerscaféetje wat ik wil beginnen) €0,99 (wow goedkoop!)
5. Blanda blank 2x 20cm en 4x 12cm, 20cm p.s. €2,99. 12cm p.s. €0,99
6. Bullar broodvorm (ideaal om kapsel in te bakken voor schnitten of marsepeingebak) €1,99
7. Plastis ijsblokjesvorm (voor fondant- marsepeinenbloemetjes of bonbons) €0,99

Xenos:
2 kleine 12cm springvormen (zijn waarschijnlijk niet geweldig voor kapsel of cake wanneer je ze invet maar wel als je ze goed bekleed met bakpapier) €1,99 p.s. deze zijn erg handig voor een meptaartje of aansnijdtaartje naast/op een bruidstaart.
24 minicupcake bakvorm hierin passen alle gangbare cupcakevormpjes €4,99 (wilton kost +- 10,00)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ga je ook graag naar de ikea?

Liefs,
Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten